Η ζωή είναι πάντα ωραία στις διαφημίσεις. Είναι απολύτως λογικό. Πατούν πάνω σε στερεότυπα. Ενίοτε τα δημιουργούν. Το σίγουρο είναι πως παρουσιάζουν το ιδεατό. Η οικογένεια γευματίζει χαρούμενη, οι γονείς χαχανίζουν χαριτωμένα όταν τα παιδιά κάνουν σκανταλιές και τα ζευγάρια αποκοιμιούνται αγκαλιασμένα. Αν κλείσουμε όμως τα μάτια και καθρεφτίσουμε τις εμπειρίες μας πάνω σ’ αυτά που προβάλλουν οι διαφημίσεις, θα ακούσουμε την κατάθλιψη να μας ψιθυρίζει στο αυτί σαν άλλη σειρήνα. Η γκρίνια για τους απλήρωτους λογαριασμούς απλώνεται πάνω από το οικογενειακό τραπέζι, τα παιδιά λειτουργούν σαν AZAX για το μάτι των γονιών κι όσο για τα ζευγάρια… Αυτά είναι μια κατηγορία από μόνα τους. Ακολουθούν την δικιά τους εξελικτική θεωρία, ανάλογη αυτής του Δαρβίνου.
Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Τον πρώτο καιρό, ο όρος “σιαμαία” είναι πολύ λίγος για να περιγράψει το πώς πέφτει ο ένας πάνω στον άλλον. Θα μπορούσαν να είναι μιας πρώτης τάξεως διαφήμιση για κόλλες. Με μουσικό χαλί το Σ’ ακολουθώ. Στον χρόνο πάνω, αρχίζει το νερό και μπαίνει στο αυλάκι. Ανακαλύπτουν πως υπάρχει ζωή έξω από την ροζ φούσκα τους. Ανοίγουν λοιπόν μικρές τρύπες μπας και αεριστεί ο τόπος. Το κακό με αυτό είναι πως οι τρύπες αυτονομούνται και διαστέλλονται κάνοντας την φούσκα να θυμίζει τα ανεμοδαρμένα ύψη. Έως τότε, το σεξ έχει ήδη αποκτήσει υψοφοβία και τους χαιρετά από μακριά σαν εύζωνας. Οι στάσεις του Κάμα Σούτρα συγχωνεύονται στις εξής δύο (με σειρά εμφάνισης): το κουτάλι, ήτοι εφαπτόμενα καλούπια, και το αδελφικό, ή αλλιώς κώλο-κώλο.
Για τους πολύ τυχερούς, το τελευταίο στάδιο του ερωτικού τους βίου δεν έρχεται ποτέ. Παραμένουν στο κουτάλωμα και ο καθένας βράζει στην δικιά του χύτρα. Οι παραλλαγές ελάχιστες. Είτε ο άνδρας θα περνά το χέρι πάνω από το άλλο του μισό σαν μπάρα μην τυχόν και ξεγλυστρίσει μες στην νύχτα, είτε η γυναίκα. Λογικά θα φαντάζεστε πως το σύνηθες είναι το δεύτερο. Λυπάμαι αλλά πλανάστε πλάνην οικτρά. Σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση, οι γυναίκες δεν θέλουν αγκαλιές στον ύπνο, ενώ οι άντρες είναι αυτοί που λαχταρούν περισσότερο το κουτάλι. Και μάλιστα είναι ικανοί να αρχίσουν το κατά τ’ άλλα γυναικείο χούι, την κρεβατομουρμούρα, σε περίπτωση που δεν ανέβει ο δείκτης των νυχτερινών ζουζουνισμάτων σε επιθυμητά επίπεδα. Το χειρότερο όμως όλων είναι πως μία στις 10 γυναίκες δηλώνουν πως θα προτιμούσε να ασχολείται με το facebook στο κρεβάτι παρά να αγκαλιάζει τον αγαπημένο της. Μετά από αυτό, θαρρώ δεν θα αργήσει η μέρα που θα δούμε Relationship Status στο facebook: Κρεμασμένα κουτάλια. Kαλή μας όρεξη!
*Αναδημοσίευση από www.eyedoll.gr
Leave a Reply