Don’t be a pale face!

Ένας άκρως συμπλεγματικός άνθρωπος, όπως εγώ, μπορεί να βρει την μιζέρια εκεί που οι άλλοι ανακαλύπτουν την χαρά της ζωής. Πιάστε ένα παράδειγμα. Ό,τι θέλετε. Περίπατο πιασμένοι χέρι-χέρι με το μωρό; Το απεχθάνομαι, προτιμώ να παίζει pro με τους φίλους του. Στόλισμα δέντρου τα Χριστούγεννα; Νιώθω τον Νέρωνα να μπαίνει μέσα μου και να οδηγεί το χέρι μου προς λαμπάδιασμα του δέντρου. Η μεγαλύτερη απόλαυση του “κανονικού” κόσμου όμως, που κάνει τους φίλους μου να με αποφεύγουν χωρίς τακτ και φθηνές δικαιολογίες, είναι το καλοκαίρι και ό,τι αυτό κουβαλάει μαζί του. Ζέστη, ηλιοθεραπεία, μπάνια, διακοπές, σανδάλια, μπικίνι.

Μπορεί να μην το γνωρίζετε, αλλά το σύμπλεγμα για να εκτονωθεί σωστά πρέπει να είναι στοχευμένο. Έτσι με τον καιρό, βρήκα το αντικείμενο του μένους μου που τα συνδυάζει όλα: το κοριτσάκι από τη διαφήμιση του Coppertone. Δεν ξέρω αν το θυμάστε, αλλά τη δεκαετία του ’80, δεν πέρναγε καλοκαίρι χωρίς το καλωσόρισμα του λευκού πωπού συνοδευόμενο από το γρύλισμα του συμπαθέστατου σκυλιού. Δυσκολεύομαι να προσδιορίσω πότε ακριβώς μου πρωτοεμφανίστηκε αυτή η αντιπάθεια για την τσαχπινιά του κοριτσιού, αλλά μπορώ να πω με βεβαιότητα πως ο βασικός λόγος που θέλω να το δω να το κάνει μια μπουκιά το σκυλί, είναι η ατάκα που στόλιζε τη διαφήμιση “Don’t be a pale face!”.

Καθώς τα χρόνια περνούσαν, η υποκρισία της πολιτικής ορθότητας στο χώρο του marketing ανέβασε το βρακάκι του κοριτσιού ώστε να μην μας χαιρετάει το πωπουδάκι του, αλλά αυτό δεν μείωσε ούτε κατά 0,01% την ανάγκη για εκτόνωση της μιζέριας μου. Ίσως σας φαίνεται παράλογο, αλλά είναι πάρα πολύ απλό. Δείτε πώς λειτουργεί το μυαλό ενός συμπλεγματικού ανθρώπου: Το κοριτσάκι ήταν μέρος μιας διαφημιστικής καμπάνιας για αντηλιακά, που σημαίνει παραλία. Το βρακάκι του παραπέμπει σε μπικίνι και ο λευκός πωπός του στην ηλιοθεραπεία. Πάρτε τώρα όλο αυτό και προβάλετέ το σε οποιαδήποτε αμμουδιά. Τι θα διαπιστώσετε; Αμέτρητες γυναίκες να λιάζονται, να ψήνονται στην κυριολεξία, και το κορμί τους να γυαλίζει από την υπερβολική χρήση αντηλιακού. Και όλο αυτό γιατί; Για να αποκτήσουν υπέροχο μαύρισμα κι ένα γελοίο σημάδι από το μπικίνι κάνοντας το παραμύθι με τον γυμνό βασιλιά να θυμίζει σαπουνόπερα. Βλέπετε λοιπόν, όλα είναι θέμα συνειρμών.

Και για όσες έχουν κάποια ένσταση, να σας θυμίσω πάλι την ατάκα της διαφήμισης: “Don’t be a pale face!”. Για αναλογιστείτε λίγο την αφίσα. Τι ακριβώς μπορεί να θεωρηθεί χλωμό εκεί; Ετσι μπράβο. Ε όχι και να παλεύουμε να γίνουμε κώλος!

*Αναδημοσίευση από www.eyedoll.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


5 – = three